Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 3 3 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Światłowstręt i migreny a antykoncepcja hormonalna

Mam migreny poprzedzone mroczkami od 12 lat, obecnie mam 20, od ponad pół roku stosuję antykoncepcję hormonalną w postaci tabletek, nie mają one wpływu na mój stan zdrowia, czuję się po nich naprawdę dobrze, migreny nie występują częściej niż przed braniem tabletek (atak raz na 3 miesiące, znośny, bez wymiotów, jedynie lekki światłowstręt, bolą oczy i głowa jest potwornie ciężka). Czy mimo tego, że czuję się dobrze powinnam odstawić tabletki ze względu na migrenę? Powinnam się badać u neurologa?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponowałbym udanie się do neurologa. Po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy