Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sztywnienie stawów po nocy

witam! Poszukuję lekarza, który spojrzałby na mnie holistycznie. Otóż, od 2007 roku choruję na SM, biorę Copaxone i funkcjonuję bardzo dobrze,tzn poza brakiem czucia precyzyjnego w prawej dłoni (pozostałość po rzucie). Jestem aktywna ruchowo, biegam, jeżdżę na rowerze, na rolkach. Jednak od pewnego czasu mam problemy z wybranymi stawami.Są sztywne po nocy i bolą. Nie sa spuchnięte.Reumatolog wykluczył RZS, neurolog wykluczył powikłania po leku nikt nie ma pomysłu a ja cierpię, zwłaszcza jesieni
KOBIETA, 51 LAT ponad rok temu
Lek. Bartosz Małek
69 poziom zaufania

Szanowna Pani, Dolegliwości mogą być związane z innymi chorobami reumatologicznymi, niekoniecznie RZS. Warto skonsultować się z doświadczonym reumatologiem, który zleci komplet badań w kierunku chorób reumatologicznych oraz innych, które mogą manifestować się dolegliwościami w obrębie stawów.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy