Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne a paracetamol

Witam, stosuję antykoncepcje hormonalną w postaci tabletek dwuskładnikowych (naraya) już ponad rok. Tabletki przyjmuję regularnie. W poniedziałek wypiłam pół zaszetki theraflu zatoki który ma w swoim składnie paracetamol przyjmowałam wtedy moją 11 tabletkę z blistru a 4 dni później w czwartek kochałam sie bez zabezpieczenia. W internecie doczytałam dzis że paracetamol może osłabić tabletki anty ale na mojej ulotce nic nie ma o tym dokładnie napisane. Czy mam sie obawiac ciąży?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Obydwa preparaty nie wykazują interakcji. Nie powinna mieć Pani zatem powodu do niepokoju.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

NIE

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy