Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 3 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne i Xyzal a brak okresu

Witam! Od trzech miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne naraya, w pierwszych dwóch miesiącach moja miesiączka występowała w trzecim dniu przerwy, w tym miesiącu nie dostałam jeszcze okresu a jest to czwarty dzień. Boli mnie od wczoraj tak jakby ten okres miał być, ale go nie ma. Przyjmowałam również w tym miesiącu tabletki xyzal. Czy normalny jest brak okresu ? Powinnam się martwić ? Co robić ? Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję.
KOBIETA ponad rok temu

Przeciwskazania HTZ

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W trakcie stosowania antykoncepcji hormonalnej może wystąpić jednorazowy brak krwawienia z odstawienia. W przypadku, gdy nie wystąpiło krwawienie należy brać pod uwagę możliwość ciąży. W celu weryfikacji ciąży należy wykonać test. Jeśli krwawienie nie wystąpi w następnej przerwie oraz ciąża zostanie wykluczona to konieczna będzie wizyta kontrolna u specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Proponuję wykonać test ciążowy. W przypadku dodatniego lub ujemnego wyniku testu wskazna konsultacja ginekologa- test /+/ ciążą / - / zaburzenia hormonalne. Dr Jacek Tulimowski

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy