Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 6 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki Letrox a guzek w piersi

jakis czas temu wyczuwałam w piersi guzek ruchomy,bez bolesny mam 25lat,poczytałam ze to może być gruczolakowłókniak dodam ze biorę tabletki letrox 75 na niedoczynność tarczycy czy to może przez te tabletki hormonalne? czy pani na usg piersi powie mi co dalej robić jesli bede to miała?
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Substytucja hormonów tarczycy nie jest powodem guzków piersi. USG jest jak najbardziej wskazane. To badanie pozwoli na przybliżona ocenę tego, co Pani czuje.

Specjalista w zakresie chirurgii ogólnej, onkologicznej i estetycznej. Kierownik bloku operacyjnego w Dolnośląskim Centrum Onkologicznym we Wrocławiu. Członek Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej oraz Europejskiego Stowarzyszenia Chirurgii Onkologicznej (ESSO).
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety