Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 7 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trittico a skutki uboczne i nietolerancja na lek

Witam. Półtorej miesiąca biorę trittico cr ( przy zaburzeniach lękowych) od najmniejszej dawki w górę- obecnie 150mg od kilku dni, pierwsza noc, mdłości po przebudzeniu, później cały dzień było znośnie, na chwile obecna ból brzucha, biegunka, mdłość- wydaje mi się, ze to jelitówka- byłam u lekarza i tak stwierdził. Pije do czegoś innego, mam silne kłucie w klatce piersiowej, przy tym lekko spłycony oddech i non stop jestem bardzo senna, przy wcześniejszych dawkach nie było tego w ogóle, po prostu samopoczucie powoli się poprawiało, a teraz bardzo martwię się co sie dzieje i dlaczego tak się dzieje? Dodam, ze mam wysoką nietolerancję na leki, a ten przypadł mojemu organizmowi do gustu, co robić ? Przeczekać? To minie? Dzisiaj biorę 4 dawkę leku 150 mg. Proszę o odpowiedz
KOBIETA, 26 LAT około miesiąca temu

Czy mniejsza potrzeba snu jest normalną częścią procesu starzenia?

Czy jeśli mniej śpię, to oznacza, że się starzeję? Ile śpią osoby młode, a ile te podeszłym wieku? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat.

Witam! Trittico CR jest w podłużnych tabletkach z dwoma rowkami, z tego wniosek, że tabletkę można podzielić na trzy części, czyli jeżeli mamy tabletkę 75 mg, to możemy dopasować indywidualnie dawkę leku z dokładnością do 25 mg. Każdy człowiek indywidualnie reaguje na leki i dawki dobieramy także indywidualnie. Jeżeli 150 mg Trittico powoduje dyskomfort to należy dawkę obniżyć (stopniowo o 1/3). Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy