Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 9 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczucie pustki w głowie a stosowanie Efectin ER

Witam,mam 34 lata i obecnie stan pustki w głowie.Byłem u lekarza neurologa i mówił,że mam zespół(nie pamiętam jaki) i przepisał mi lek Efectin ER 37.5 i 75mg.Biorę już drugi tydzień.Ogólnie mam problemy nerwicowe,też lęki,chociaż pustka w głowie w duzej mierze nie pozwala odczuwac silnych leków.Podobno pustka w glowie moze byc spowodowana depresją,ale ja nie odczuwam depresji.Kiedys mialem depresje,napadowosc,nerwica lękowa.Czy ten lek może mi pomóc na tą pustkę i kiedy zaczyna działać?
MĘŻCZYZNA, 35 LAT ponad rok temu

Witam,

poczucie pustki może być jednym z objawów depresji, ale tego przez internet zdiagnozować się nie da. Efectin (wenlafaksyna) jest jednym z lepszych leków przeciwdepresyjnych, ale na pełne efekty działania leku trzeba czasem poczekać nawet do 2-3 tygodni i nie można pomijać żadnej dawki. W mojej ocenie oprócz neurologa powinien odwiedzić także terapeutę i prawdopodobnie podjąć psychoterapię, co w połączeniu z farmakoterapią dałoby najlepsze efekty.

Pozdrawiam. Adam Zajączkowski www.zajaczkowski-psychoterapia.pl

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety