Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uszkodzenie pnia mózgu w śpiączce farmakologicznej

Pacjent w śpiączce farmakologicznej po NZK lekarze przypuszczają uszkodzenia pnia mózgu,reaguje tętnem na bliskich stawia opór kończynami przy rehabilitacji otwiera oczy rusza głową mimika twarzy też występuje. Oddychanie przez respirator, rodzina twierdzi że to zator tętnicy spowodowany genetycznie gęstą krwią +leki hormonalne lekarze mimo d-dimerów 5000 twierdzą że nie bo tomografia do końca nie ukazuje zatoru usg żył nie zrobią bo zakrzepicy zapewni nie było rezonans też zbędny no to co jest
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Profilaktyka udaru mózgu

Udar mózgu, inaczej wylew, jest zespołem objawów klinicznych, które wiążą się z nagłym wystąpieniem zaburzenia czynności mózgu. Utrzymuje się on dłużej niż dobę, a u podłoża nie leży inna przyczyna niż naczyniowa. Profilaktyka udaru mózgu w bardzo dużym stopniu pomaga zapobiec jego wystąpieniu.

Lek. Rafał Gryszkiewicz Stażysta/Rezydent, Kraków
83 poziom zaufania

Pacjenci po NZK są bardzo indywidualni i na podstawie lakonicznych informacji, bez dokumentacji medycznej i możliwości osobistego zbadania pacjenta, nie ma możliwości obiektywnej oceny. To forum, jak i każde inne, nie jest właściwym miejscem do zaocznej oceny pacjentów leczonych w obrębie OIT.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety