Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Utrata przytomności dziecka po otrzymaniu drugiej dawki Infanrix Hexa

Moje dziecko straciło przytomność godzinę po otrzymaniu drugiej dawki Infanrix Hexa. Lekarz nie che zgłosić NOP. Co mam zrobić?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Zasady szczepień - co musisz wiedzieć?

Choć szczepienia są bardzo ważne dla zdrowia, to igła i strzykawka wywołują krzyk oraz płacz u każdego małego dziecka. Nie powinno to zniechęcać do poddawania szczepieniu swoich pociech. Każdy rodzic powinien dostosować się do podstawowych zasad przeprowadzenia szczepienia, które zostały zaprezentowane w materiale filmowym.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy