Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 5 3 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uzależnienie chłopaka od substancji odurzającej

Jak pomóc osobie uzależnionej od substancji odurzającej? Witam.Mój chłopak od długiego czasu zażywa substancje potocznie nazywaną gieblem(GH+)jest to nic innego jak płyn do felg. Oczywiście twierdzi, że jest to nieszkodliwe i lepsze od alkoholu. Jednak mimo że nie wykazuje agresji, jest po tym inną osobą.Nie pomogły prośby, groźby, aby przestał brać byliśmy nawet u specjalisty od uzależnień, który stwierdził, że to problem, przez jakis czas byl spokój jednak nadal to bierze. Jak mogę mu pomoc?
ponad rok temu
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. W tym przypadku konieczna jest pomoc lekarska - ponowna. Najlepszym wyjściem było by aby Pani Partner udał się na leczenie do szpitala. Skutki jego działania mogą być bardzo tragiczne. Przytoczę w tym miejscu bardzo krótki ale jak znamienny artykuł: http://esanok.pl/2012/tragiczne-skutki-spozywania-tajemniczej-mikstury-w-nowotancu.html Proszę reagować natychmiast, zanim będzie za późno.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy