Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 2 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uzależnienie się od leku Tramal

W środę wieczorem byłem na SORe po wypadku samochodowym. Zdiagnozowano u mnie tylko stłuczenie klatki piersiowej. Dostalem 100 tramalu i zostałem na noc w szpitalu. Następnego dnia rano również dostałem 100 tramalu i leki przeciwzakrzepowe po czym wypuścili mnie do domu W czwartek wieczorem zdecydowałem się że wezmę jedną jeszcze tabletkę i odstawie te świństwo. Przez co wczoraj od południa i dziś czuje się nie za dobrze. Czy jest możliwe abym po tak krótkim czasie przyjmowania się uzależniłem.
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Stosowanie leków bez recepy

Polacy przyjmują mnóstwo leków bez recepty. Czy jest to dobre i bezpieczne? Obejrzyj filmik i zapoznaj się z wypowiedzią specjalisty na temat stosowania leków bez recepty.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Jest to bardzo mało prawdopodobne, jednak każdy z nas ma nieco inny potencjał do uzależnienia dlatego nie można tego wykluczyć.

0
Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Nie nie jest to możliwe. Proszę koniecznie udać się do lekarza rodzinnego, po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy