Zapytaj lekarza

1 , 0 1 6 , 7 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Venlofaksynom przy depresji

Lecze sie od 4 lat na depresje venlofaksynom najwieksza byla 225mg od dluszego czasu biore 75mg ogolnie w miare dobrze sie czuje ze snem czasami problemy mam ostatnio w w zeszlym roku mialem krotkom bezsenosc zazywalem zopiklon ok 11 dni pod koniec roku znowu dopadla mnie bezsennosc pare dni przed bezsenosciom troche rozmyslalem jakies wyrzuty sumienia mialem stresowalem sie czy to moze byc powod mojejej bezsenosci biore zopiklon 7,5 czasami mniej ale tudno mi sie zasypia po ok 2godzinach potem
MĘŻCZYZNA, 35 LAT ponad rok temu

Proponuję aby podjął Pan psychoterapię, która pomoże pozbyć się problemu przez dojście do jego źródła. Cztery lata brania leków to długo i wskazuje na potrzebę zmiany metody leczenia. Pozdrawiam

0

Oprócz farmakoterapii, warto także skonsultować się z psychologiem i podjąć psychoterapię. Pozwoli Panu zrozumieć emocjonalne przyczyny choroby, rozpoznawać objawy zwiastunowe, radzić sobie z innymi objawami ( w tym bezsennością), a także wprowadzać zmiany, które pozwolą uniknąć nawrotów.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0

Witam Przyczyną depresji są zarówno czynniki biologiczne jak też psychologiczne oraz środowiskowe.. W terapii i depresji stosuje się dwa podstawowe środki: leki oraz psychoterapię, która jest najlepszym sposobem dotarcia do przyczyny i znalezienia sposobu rozwiązania problemu. Pozdrawiam serdecznie

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy