Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 5 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wahania TSH a zaburzenia nerwicowe

endokrynolog tsh zawsze wahało się około 4 norma jest do 4,2, ft3,ft4, norma,choruję na zaburzenia nerwicowe stosowałem 8 leków z grupy ssri i mao na te zaburzenia,brak poprawy Lekarz rodzinny stwierdził że jeżeli przerobiłem już tyle leków to czas obniżyć tsh brałem euthyrox 50 wynik wachał się około 2 lecz niestety nie przyniósł on żadnych efektów, brałem go kilka miesiecy,lek euthyrox mam odstawić natychmiast ze względu na brak poprawy czy nagłe odstawienie nie odbije się na moim zdrowiu ?
MĘŻCZYZNA, 26 LAT 10 miesięcy temu

http://www.psychotherapie-live.de/nerwica/
Witam, jeżeli żrzyczyta Pan dokładnie powyższe, zrozumie Pan, że leczenie nerwicy medykamentami jest właściwie tylko leczeniem objawowym, a nie przyczynowym.
Problem leży w tym, że odstawienie leków powinno odbywać się pod nadzorem lekarza
z jednoczesnym wsparciem psychoterapeutycznym i stopniowym zastępowaniem leków przez psychoterapię.
Pozdrawiam serdecznie

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0

Odstawiamy leki zawsze pod kontrolą lekarza. Proszę teraz podjąć nowe wyzwanie i zamiast leków, podjąć psychoterapię. Myślę, że tym razem uda się Panu pozbyć skutecznie problemu. Pozdrawiam

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety