Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wchłanianie tabletek antykoncepcyjnych a bolesne miesiączki

Witam. Od pewnego czasu mam bardzo bolesne miesiączki. Podczas okresu brałam bardzo dużo tabletek przeciwbólowych, przez co teraz mam problemy z żołądkiem i z jelitami. Żołądek mnie często boli, mam ciągle mdłości, biorę Panzol i jest trochę lepiej. Czy moje dolegliwości mogą mieć jakiś wpływ na wchłanianie tabletek antykoncepcyjnych? Boję się, że skuteczność może być mniejsza.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy nie mają wpływu na działanie antykoncepcji hormonalnej.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy