Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wydzielina po plastyce pochwy

Witam...Po plastyce tylnej pochwy i plastyce krocza po 3 tygodniach od operacji pojawia mi sie taka niazbyt przyjemna wydzielina ..czy mam sie martwic?Jak mam o siebie zadbać?....
KOBIETA, 68 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Bianka Małczuk
62 poziom zaufania

Witam. W celu ustalenia przyczyny Pani dolegliwości konieczna jest konsultacja lekarska. Zalecam wizytę u lekarza ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy