Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 3 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wylewy podskórne przy zapaleniu kręgosłupa oraz ból szczęki i oka

witam choruję na zesztywniejące zapalenie kręgosłupa z obwodowym zejściem w stawy biodrowe od 5 tyg brałam nlp2 zaszczyki i zaczeły mi bez przyczyny robić się wylewy podskurne siniaki co mam robić dodam iż dawki metatroksatu są umnie też wysokie 6tab. na tydz. bule nie ustąpiły mimo lekarstw najbardziej dokuczają mi bóle szczęki z prawej strony twarzy a ponadto mam wrarzenie jakbym miała wytrzeszcz oczu bolą mnie gałki oczu dodam iż z holtera wyszło niedotlenienie seca
KOBIETA, 42 LAT ponad rok temu

Badanie moczu na białko

Białko w moczu wykrywa się w czasie badania ogólnego moczu. Źródeł białka w moczu może być wiele. Sprawdź jakie mogą być przyczyny ? opowie o tym lek. Łukasz Dubielecki.

Lek. Bartosz Małek
69 poziom zaufania

Szanowna Pani, Opisywane objawy sugerują zaostrzenie procesu chorobowego. Proszę o kontakt z reumatologiem, który sprawuje nad Panią opiekę.

0
Piotr Pilarski
79 poziom zaufania

Witam serdecznie,

wylewy podskórne są działaniem niepożądanym leków z grupy NLPZ. Proszę zgłosić to reumatologowi który zmieni dawkę leku lub preparat. Proszę mu również powiedzieć o bólu gałek ocznych. Może to być pozastawowy objaw zesztywniającego zapalenia stawów kręgosłupa który można leczyć objawowo.

Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy