Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 3 5 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty i uzależnienie od pepsi

Dzień dobry chciałam się dowiedzieć co to może być.. Wymiotuje mnie od miesiąca a w ciąży nie jestem i nie wiem z czego a badań Noe robię bo nie mam ochoty dodam jeszcze że pije leki na depresję.. I jeszcze czy można uzależnić się od pepsi bo jak jej nie pije to mnie strasznie głową boli i ze dwie butelki muszą być na dzień
KOBIETA, 25 LAT 11 miesięcy temu

Czy mniejsza potrzeba snu jest normalną częścią procesu starzenia?

Czy jeśli mniej śpię, to oznacza, że się starzeję? Ile śpią osoby młode, a ile te podeszłym wieku? Obejrzyj nasz film i dowiedz się więcej na ten temat.

Witam Panią no może być bardzo wiele. Jednak informacje które Pani podała są niewystarczające aby postawić diagnozę. Powinna więc Pani jednak wykonać badania gastroenterologiczne.
Tak od pepsi można się uzależnić.
Poza tym niektóre leki antydepresyjne mogę wywoływać wymioty jako środki uboczne
Pozdrawiam

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
umów wizytę 0

Tzn. jest już Pani nie tylko uzależniona od alkoholu. Sugeruję podjąć terapię dla osób uzależnionych - oczywiście jeśli zależy Pani na własnym zdrowiu i życiu.
Przywilej wyboru zależy do Pani.

Pozdrawiam!
Magdalena Nagrodzka
PSYCHOLOG KLINICZNY, PSYCHOTERAPEUTA
www.nagrodzkacoaching.pl

Psycholog, psychoterapeutka, coach.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety