Zapytaj lekarza

1 , 0 1 7 , 5 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty po zjedzeniu posiłku

Witam, mój problem polega na tym iż wszystko co zjem zostaje zwymiotowanie . Stosuje polprazol od 2 miesięcy i jestem na Scislej diecie. Mimo tego iz jednego dnia zjem crossanta i nie zwymiotuje to 2 dnia zjem też to samo i zwymiotuję lekarz podejrzewa zapalenie śluzówki żołądka . Niem am żadnego bólu brzucha jestem tylko przewrażliwiona zapachy i mimo że nic nie zjem i tak zwymiotuję białą cieczą, Schudłam w ciągu ciągu 2 miesięcy 10 kilo.gramów, jak mam ochronić moje zęby przed zniszczeniem
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu
Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W opisanej sytuacji wskazane jest rozszerzenie diagnostyki. Proszę zatem udać się na wizytę kontrolną do lekarza prowadzącego.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy