Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 7 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wymioty podczas mycia zębów po zażyciu tabletki antykoncepcyjnej

W pon.10 min po zażyciu 18.tabletki z opakowania trochę zwymiotowałam.Tabletkę wzięłam po kolacji,popiłam dużą ilością wody i poszłam umyć zęby.Szczotkując język zwróciłam może łyk tej wody,nie widziałam tam tabletki.Nie zażyłam dodatkowej tabletki.We wt i śr wzięłam 19. i 20.tabletkę o stałej porze i dziś została mi ostatnia do wzięcia o 22.Ostatni stosunek był ok.13 dni przed zwymiotowaniem.Co robić aby zachować skuteczność antykoncepcji?Czy przyjąć kolejne opakowanie bez 7-dniowej przerwy?
KOBIETA ponad rok temu
Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Jeśli ostatni stosunek był ok. 13 dni przed zwymiotowaniem, nie ma powodów do niepokoju, gdyż szanse, że doszło do zapłodnienia są bardzo nikłe. Powinna Pani zażywać tabletki normalnie - czyli 7 dni przerwy i kolejny blister.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy