Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 6 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie włosów u 41-letniej osoby a odpowiednie działania

Witam! Od dwóch lat wypadają mi włosy. Chodzę do dermatologa, mam różne preparaty na skórę głowy i tabletki Vitapil, Cynek, nic nie pomaga. Robiłam badanie TSH w normie 1,15, testosteron w normie. Endokrynolog zlecił mi wyniki prolaktyny, podstawowa w normie, a po tabletce 5996. Byłam u lekarza, ale nic mi nie wyjaśnił tylko zapisał DIOSTINEX, jedną tabletkę w tygodniu. Boję się brać, bo biorę tabletki na nadciśnienie BISOKARD i na opuchnięcia TRIFAS i CYNEK. Innych badań lekarz mi nie zlecił.
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Diostinex jest to lek zapobiegający hiperprolaktynemii. Może go Pani zażywać z wymienionymi lekami.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy