Zapytaj lekarza

1 , 0 2 6 , 9 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypieki na twarzy i swędzenie czoła po solarium

Witam 16stycznia prawie tydzien temu poszedlem na solarium gdy jestem w polsce zawsze chodze raz na tydzien 7minut i nigdy nie mialem takego problemu tym razem ogolilem twarz stosowalem od 15tego krem nivea skin energy face wash wiec umylme utwarz poszedlem sie opalic dwa dni potem straszne wypieki na twarzy swedzenie czola gy go marszczylem brzydkie plamy poradzilem sie w aptece pani kazala mi przemywac twarz rumiankiem i potem nakladac Hydrocortisonum stosuja to 2 dzien to dobrze?
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Alternatywy leczenia DCP

DCP to jedna z metod leczenia łysienia plackowatego. Czy są jakieś inne sposoby radzenia sobie z tym problemem? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Może Pan to stosować, tylko krótko, Hydrocortisonum na twarz maksymalnie 5 dni, w razie nie ustapienia zmian proszę skonsultować się z dermatologiem. Pozdrawiam

0

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Lekarz podczas konsultacji obejrzy zmiany, zbada je . Jeśli będzie potrzeba zleci wykonanie dodatkowych badań. I będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć odpowiednie leczenie.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy