Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 1 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wystąpienie krwawienia a antykoncepcja hormonalna

Przy braniu 5 tabletki z blistra o 21(dzień wcześniej uprawiałam seks)piłam alkohol i 4 godziny później wymiotowałam. Rano wzięłam koleją "w razie czego" była 10. Przez tydzień dodatkowo używałam prezerwatywy Opakowanie skończyłam normalnie i wzięłam jedną tabletke z następnego blistra. Jaka jest szansa że wystąpiła owulacja i krwawienie które dostałam to normalny okres a nie ten spowodowany tabletkami (boli trochę bardziej niż normalnie)? Co powinnam zrobić? Wziąć następne opakowanie?
KOBIETA ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Witam serdecznie, Tabletka antykoncepcyjna wchłania się około 3-4 godziny. Jeśli dodatkowo następnego dnia rano została przyjęta kolejna tabletka, ryzyko osłabienia działania antykoncepcji jest praktycznie równe zeru. Dla pewności można jednak przed rozpoczęciem kolejnego opakowania wykonać test ciążowy.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0

Tak kontynuować przyjmowanie tabletek wcześnej wykonać test ciążowy/ wynik powinien być negatywny/

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Posiada wieloletnie doświadczenie w diagnozowaniu i leczeniu najczęstszych chorób ginekologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy