Mężczyzna , 23 lata Witam ,od jakiegoś czasu mam problem z penisem . Skóra na nim zrobiła się ,,foliowa" wysuszona . Wzwód występuje ,ale nie tak sztywny jak kiedyś. Dodam że biorę tabletki na cholesterol a ostatnio mam dużo stresu w życiu. Z dziewczyną rozstałem się niecały rok temu i aktualnie tylko masturbacja wchodzi w grę. Z dziewczyna podczas seksu nigdy nie było problemów i zawsze wzwód był w pełni sztywny a skóra na penisie była ok . Prosze o radę ,jakaś maść ,czy to przejdzie itp .
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Urologia – Urolog jest specjalistą, który zajmuje się chorobami związanymi z układem moczowo-płciowym. Do wizyty u urologa warto się przygotować, gdyż z reguły wiąże się ona z dużym stresem u pacjenta. Sprawdź, jakie objawy powinny skłonić cię do zgłoszenia się do poradni urologicznej.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: