Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wysypka po zażyciu Clindamcin-mip 600

witam wziąłem 2 tabletki clindamycin-mip 600 . Po calej nocy przespanej ,bardzo mocno mnie wysypala wysypka probuje z nią walczyć laticort ,hydrokortyzon czy tez amertilem i duza iloscia wapna . po calej ddniowej kuracji troche sie poprawilo . Ale dalej jestem laciaty . Jesstem w trasie i nie moge zjechac do lekarza . Jakies lekki bez repty sa na takie skutki braniacaia clindamycin?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Wszystko robi Pan prawidłowo. Najważniejsze to nie przyjmować dalej Clindamycin. Maściami proszę smarować się dwa razy dziennie. Można też spróbować nałożyć na skórę puder płynny (np. Pudroderm lub Tanno Hermal lotio).

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy