Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wzrost ciśnienia w nocy u 40-latki

Witam, mam 40 lat, od kilku lat biorę rano Bisocard 2,5 z powodu podwyższonego ciśnienia. Z pomiarów jednak wynika, że w nocy wzrasta mi ciśnienie, rano mam wysokie i dopiero po tabletce spada aby wieczorem znowu się podnieść. Miałam holter ciśnieniowy, który wykazał, że w nocy mam podwyższone ciśnienie. Wydaje mi się, że powinnam przed snem brać coś obniżającego ciśnienie. Jednak lekarze twierdzą, że średnie dobowe ciśnienie nie jest złe i nie potrzebuję dodatkowej tabletki. Mieszkam w UK.
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Złośliwe nadciśnienie tętnicze

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Proszę zaufać opinii lekarza prowadzącego. W razie wątpliwości konieczna będzie wizyta kontrolna.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy