Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 6 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zabieg bajpasów a mrowienie w obrębie głowy

Mąż jest po bay-pasach i ma arytmię serca jest leczony agregex 75 tritace 5 bibloc10 atorvasterol 40 effox long 50 od 3-2 tygodni około południa dostaje mrowienia na szyi i głowie jak by mu się włosy jeżyły i to tak trwa kilka minut ale jest to nieprzyjemne uczucie wyniki potasu, magnezu ma dobre co to może być może jest to uczulenie na te leki
MĘŻCZYZNA, 59 LAT ponad rok temu
Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza prowadzącego leczenie. Po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety