Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 1 8 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zabieg wypalania nadżerki

Witam!W sierpniu ubiegłego roku miałam zabieg "wypalania "nadżerki. Od jakiś dwóch miesięcy zauważyłam u siebie ciemnobrazowa wydzieline z pochwy.Lekarz na wizycie kontrolnej stwierdził że nadżerki już nie mam.Co może być przyczyną tej wydzieliny?Czy powinnam udac sie do lekarza?Dodam że miesiaczkuje regularnie. Pozdrawiam
KOBIETA, 27 LAT 11 miesięcy temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Tomasz Budlewski Stażysta/Rezydent, Łódź
79 poziom zaufania

Tak proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa. Sądzę że konieczne są badania hormonalne.

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety