Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 6 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia emocjonalne, niska samoocena i zmiany nastroju

Witam! Od jakiegoś czasu leczę się u psychiatry mam zaburzenia emocjonalne- niskie samopoczucie, samoocene- biore leki. Chodzilam na terapie przez rok ale już ją zakończyłam. Jednak zależy mi by sobie pomóc radzić w zmianach nastrojów, nauczyć się je eliminować jeżeli się da. Chciała bym mieć więcej chęci do życia i do działania. Jak sobie pomóc? gdzie się udać?
ponad rok temu

Dzień Dobry Pani,

Sugerowałabym Pani ponowne podjęcie terapii.

O skierowanie do Poradni Zdrowia Psychicznego, proszę poprosić lekarza pierwszego kontaktu, w ramach NFZ-u.

Życzę Pani radości życia, irena.mielnik.madej@gmail.com

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy