Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia miesiączkowania po aborcji

Proszę pomóżcie!!!! Witam, mam na imię Karolina... 27 maja przeszłam aborcję (cmv) 9 tydz ciąży.... do tej pory nie zaszłam w ciąże.... jestem przerażona.... moje miesiączki przedstawiały się następująco...15 czerwiec plamienie jednodniowe...sierpień 12-16....wrzesień 14-19 pazdziernik16-.... cotu robic.... czy ja już nie mam dni płodnych....wszystko się poprzestawiało.... proszę o pomoc....wszelka....dziekuje....pozdrawiam....
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Witam serdecznie. Nieprawidłowości tego typu mogą być związane z wahaniami hormonalnymi. Mam na myśli hormony płciowe ale także np z infekcją dróg moczowo-płciowych. W tej sytuacji należałoby zgłosić się do ginekologa aby wdrożyć odpowiednie dalsze postępowanie. Nie wykluczone iż konieczna jest diagnostyka USG aby ocenić czy aby nie współistnieją inne patologie np torbiele, nadżerki czy mięśniak. W pierwszej kolejności jednak polecam badania hormonalne.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy