Zapytaj lekarza

1 , 0 0 9 , 4 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia snu i huśtawki nastrojów

Witam, od dwóch lat mam kłopoty ze snem, na kazda negatywna uwage lub sytuacje reaguje płaczem czasami takze zloscia. moje wybuchy sa coraz czestsze. obawiam sie o swoje małżeństwo bo przez te humory powoli zaczyna sie psuc. czy jest jakis sposob na złagodzenie tych huśtawek nastrojów?dodam ze leki uspokajajace ziołowe nic nie pomagały. poprosze o rade co robic. pozdrawiam
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Dzień dobry,

Proszę znaleźć w swojej okolicy psychoterapeutę i udać się na konsultacje, które być może zakończą się wspólną decyzją o podjęciu leczenia.
Pomoc może Pani uzyskać w ramach NFZ (np.: Poradnia Zdrowia Psychicznego) lub prywatnie. W internecie dostępna jest również lista certyfikowanych psychoterapeutów Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego, wg miejsccowości.

umów wizytę 0

Witam,

Powinna się Pani udać do psychologa, niezależnie czy prywatnie czy w ramach NFZ. Psycholog, psychoterapeuta pomoże uporać się z trudnymi emocjami, znaleźć ich źródło, zrozumieć a tym samym znaleźć sposób jak sobie z nimi radzić. Jeśli wpływa to nie tylko na Panią, ale również na Pani związek, na ludzi otaczających, tym bardziej powinna Pani skorzystać z takiej formy pomocy. Farmakologia w tym wypadku jest wyłącznie zagłuszaczem, a Pani sytuacja potrzebuje rozwiązania.


Pozdrawiam,

Małgorzata Mazurek

Psycholog. Autorka publikacji w czasopismach psychologicznych i medycznych.
umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety