Osoba

Witam. Z chłopakiem mamy mały problem, mianowicie po stosunku bez prezerwatywy pojawia się u niego zaczerwienienie na żołędziu, które go swędzi, a potem zaczyna szczypać... dodatkowo występuje opuchlizna. Czego to mogą być objawy? Dodam, że dosyć często się kochamy, czy to może być przyczyna? Dziękuję za odp.

Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
Lek. Joanna Gładczak 78
Lek. Joanna Gładczak Internista, Tychy 78 poziom zaufania
Zaufany specjalista Umów wizytę
Edytuj odpowiedź

Witam serdecznie.

Niestety bez badania nie da się postawić rozpoznania. Przyczyną dolegliwości może być między innymi infekcja grzybicza lub podrażnienie - na przykład na stosowane przez Panią kosmetyki.

Czy u Pani występują również objawy?
Zachęcam do wizyty u dermatologa. W razie stwierdzenia infekcji konieczne będzie leczenie również Pani.

Pozdrawiam.

 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Grzybica penisa – Grzybica narządów płciowych to w przypadku kobiet bardzo powszechna przypadłość. Zdarza się jednak, że cierpią na nią również mężczyźni. Zwykle schorzenie to przebiega bezobjawowo, dlatego też mężczyzna może nie wiedzieć, że coś mu dolega, do czasu, gdy okazuje się, że jego partnerka jest chora, a wtedy oboje muszą przyjmować leki.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: