Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 5 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaczerwienienie i pieczenie penisa

Witam mam takie pytanie od 4 tygodni mam zaczerwienienie na penisie jak i na zoledziu . Jeszcze nigdy czegos takiego nie miałem nie spalem z nikim od 6 miesięcy mam dziewczynę jest w Polsce ja ogólnie przebywam w Anglii . Uzywalem maści clotrimazolum nie pomogło moczylem w szalwi z rumiankiem nic .Mam uczucie jakby mnie palilo piecze dziwne udalem sie do przychodni dostałem dactacort czy to ok bo nie ufam angielskiej medycynie zamówiłem borasol do przemywania prosze o pomoc dziekuje;)
MĘŻCZYZNA ponad rok temu
Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Datacort jest preparatem zawierającym steryd oraz substancję przeciwgrzybiczą. Proszę stosować zalecony preparat. W przypadku braku efektów konieczna będzie wizyta kontrolna u lekarza.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Witam, z opisu wynika, że to balanitis. Należy zastosować: 1. okłady z borasolu 15 min 3xdziennie 2. tribiotic + clotrimazol na noc po okładach jeśli po 14 dniach nie będzie poprawy należy zgłosić się do lekarza na oględziny. Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy