Mężczyzna , 34 lata Witam mam 32 lata od 4 lat nie wspolzylem seksualnie. Mam od 2 lat problem z zoledzia penisa, zaczerwienienie, czasem piecze ,ciut swedzi, boli przy sexie lub masturbacji. Stosowane leki przez okres tych 2 lat to: octenisept, rivanol, nitrofurazon, Travogen, Travocort, Triderm, Clotrimazolum, Tribiotic, Diprogenta, roztwory NACL. Leki Doustne ; Zinnat, Duomox, Flucofast i Trebisil. Czy to grzyb ,alergia, bakteria?
Odpowiedź na pytanie znajduje się poniżej.
 Redakcja abcZdrowie
Redakcja abcZdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Witamy serdecznie!

Zebraliśmy dla ciebie dodatkowe informacje dotyczące tematów poruszanych w pytaniu. Skorzystaj z linków poniżej, aby dowiedzieć się więcej:

  • Dermatologia – Jeśli złość sprawia, że stajesz się blady, wściekłość z kolei powoduje, że twoja twarz oblewa się czerwienią, z powodu zimna zaś siniejesz, to takie zmiany barwy skóry są zasadne i łatwo wytłumaczalne. Gdy jednak ni stąd, ni zowąd na skórze pojawiają się czerwone plamy lub inne zmiany, mogą one być zapowiedzią rozmaitych chorób.
  • Urologia – Urolog jest specjalistą, który zajmuje się chorobami związanymi z układem moczowo-płciowym. Do wizyty u urologa warto się przygotować, gdyż z reguły wiąże się ona z dużym stresem u pacjenta. Sprawdź, jakie objawy powinny skłonić cię do zgłoszenia się do poradni urologicznej.

Nasi lekarze odpowiedzieli też na kilka podobnych pytań innych użytkowników: