Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 0 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zagęszczenie pokarmu ze względu na problemy z przełykaniem

mój 2tyg. synek otrzymał w szpitalu zalecenie zagęszczania pokarmu Nutritonem ze względu na problemy z przełykaniem (chorował na zapalenie pluc). Po wypisie lekarz kazał w ciągu dwóch tygodni wycofywać zagęszczacz. Jednak wtedy zaczęły się problemy: podczas karmienia pokarm wypływał kącikami ust i jadł go w bardzo małych ilościach. Pediatra przepisał bebilon AR. z jednej strony kazano mi wyeliminować zagęszczacz a z drugiej ponownie wprowadzić, co zrobić ? Czy mogą to być objawy refluksu?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Przekarmianie dzieci

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy