Zapytaj lekarza

1 , 0 1 5 , 0 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zakończenie 10-dniowej kuracji lekiem Duphaston i ciągły brak okresu

Ostatnią miesiączkę miałam w styczniu. Ginekolog zalecił lek Duphaston-2 razy dziennie przez 10 dni. Zakończyłam go stosować 10 dni temu, a wciąż miesiączka nie powróciła. Z opinii innych kobiet wynika, że okres wraca już w trakcie stosowania leku lub maksymalnie 7 dni od jego odstawienia. Dlaczego u mnie tak się stało? Za tydzień wyjeżdżam i boję się, że pod wpływem zmiany klimatu mogę dostać krwawienia na wyjeździe, a po tak długiej przerwie spodziewam się, iż będzie ono bolesne i obfite.
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu
Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udać się do lekarza ginekologa, po badaniu będzie można określić odpowiednie postępowanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety