Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 4 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zamiana krążka antykoncepcyjnego na tabletki

Dzień dobry, od 3 mcy stosuję krążek NuvaRing. W niedzielę 8.09 go wyjmę (miną 3 tygodnie od jego aplikacji). Krążek jednak powoduje u mnie tycie, dlatego od nowego cyklu chciałabym wrócić do tabletek Lesine, które brałam już wcześniej. Zastanawiam się jednak, w jaki sposób przejść z krążka na tabletki, nie zmiejszając skuteczności antykoncepcyjnej. Czy pierwszą tabletkę powinnam wziąć już w dniu wyjęcia krążka, w dniu rozpoczęcia okresu czy też może po tygodniu przerwy od wyjęcia krążka?
KOBIETA ponad rok temu

Szanowna Pani. Tycie powoduje nadmiar przyjmowanych kalorii a nie krążek dopochwowy. Zmienia Pani bardzo zdrową metodę antykoncepcji na nieco mniej "zdrową" Proszę się zastanowić. Jeśli jednak chce to Pani uczynić to I tabletkę przyjmuje Pani po 7 dniach przerwy tak, jakby stosowała Pani w dalszym ciągu krążek. Dr med. Leszek Włodarczyk

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy