Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 2 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaparcia przy tabletkach Harmonet

Dzieńdobry! chciałam zapytać o następującą rzecz, biorę tabletki harmonet i od jakiegoś czasu pojawawiły się u mnie zaparcia wiem ze nie spowodowały tego tabletki. Ale chciałam zapytać czy jezlei w przerwie 7 dniowej zastosuje herbatki typu xenna to czy bedzie to miało jakiś wpływ na działąnie tabletek? Z góry dziekuje za odpowiedz.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy