Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 6 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaróżowiona i piekąca skóra po kuracji Izotekiem

Witam, jestem obecnie w czasie (2 miesiac) terapii Izotekiem - dawka 20mg. Stosuje elobaze krem z filtrem Vichy codziennie rano, niemniej dzis odkrylam, ze moja skora jest cala zarozowiona i piecze. Dodam, ze nie wychodzilam na pelne slonce. Co moge zrobic, by nie przeistoczylo sie to w permanentne przebarwienie? Moge cos zastosowac by zaczerwienienie zeszlo i skora byla "normalna"? Bardzo prosze o pomoc.
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Proszę stosować cicalfate repair i dużo wazeliny i oczywiście kremy z filtrem. Ten lek powoduje zaczerwienienie natomiast nie prowokuje przebarwień Pozdrawiam Iwona Stajkowska

Specjalista w dziedzinie dermatalogii i wenerologii. Członek Stowarzyszenia Lekarzy Dermatologów Estetycznych i Akademii Czerniaka. Odznaczona Laurem Pacjenta w latach 2012, 2013 i 2014.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy