Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 0 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawroty głowy i uczucie wirowania po pochyleniu się

Witam mam problem. Dziś rano w sklepie dostałam dziwnego ataku. Jak dałam głowę nisko to zaczęło mi wszystko wirowac. A w domku też jak długo kucałam też wszystko mi wyrówało. I nie wiem, co to miałam taki atak, ale dziwnym trafem jakoś znikną a teraz wrócił. Zazywam Aspirine Cardio i Cyclo 3 forte i maść z heperanyna. Bo miałam D Dimer 441,52 na ml przy antykoncepcji, która została przerwana z podejrzeniem zakrzepicy kończyn dolnych. Wiec już nie wiem od czego, to jest. I do jakiego lekarza.
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

AspaT

AspAT czyli aminotransferaza asparaginianowa ? czyli enzymy wątrobowe. Dowiedz się jakie są normy AspAT, gdzie występuje i o czym może świadczyć wzrost tego enzymu w organizmie.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuję udać się do lekarza rodzinnego. Po badaniu będzie można określić konieczność dalszych badań. czy wynik d dimer był powtarzany?

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy