Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 2 6 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zażycie dodatkowej tabletki antykoncepcyjnej po wymiotach

Witam. Mam pytanie dotyczące antykoncepcji. Od dłuższego czasu zazywam pigulki antykoncepcyjne yasmin. Wczoraj pol godziny po przyjęciu pigulki wymiotowalam a zatem zgodnie z zaleceniem na ulotce przyjęłam kolejna pigułkę. Teraz mam wątpliwośc, ponieważ liczba tabletek zmniejszyła się, czy tym samym powinnam wydluzyc przerwę pomiędzy blistrami z 7 do 8 dni,czy też brakująca ostatnia tabletke uzupełnić z nowego blistra i tym samym za każdym razem już uzupełniać ostatnia tabletke z nowego blistr?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu
Lek. Aleksandra Witkowska
82 poziom zaufania

witam, prosze przyjąć obecny blister do końca, zrobić 7 dni przerwy i rozpocząć nowe opakowanie. Przesunie Pani po prostu jednorazowo cykl o 1 dzień. Powinna mieć pani zapasowy blister który służyłby uzupełnianiu tego typu sytuacji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy