Zapytaj lekarza

1 , 0 1 0 , 2 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zbyt wysoka dawka hormonu przy niedoczynności tarczycy

Witam leczę się na niedoczynność tarczycy , biorę euthyrox 75 ,zrobiłam badanie tsh prywatnie ponieważ wizyta u endokrynologa dopiero za 1,5 roku wynik wyszedł 0,34 ,a od kilku tygodni mam kłucie jakby w okolicach serca i zastawiam się czy dawka hormonu nie jest za wysoka
KOBIETA, 26 LAT 12 miesięcy temu

Hormony a zachowanie

Dzień dobry,

poziom TSH faktycznie wydaję się być niski, niemniej jednak uważam ,że sama nie powinna Pani regulować dawki hormonu.

Proszę spróbować skontaktować się z lekarzem telefonicznie lub poprosić o krótką kontrolę w dniu kiedy przyjmuje.

Pozdrawiam
Joanna Wardenga

umów wizytę 0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety