Zapytaj lekarza

1 , 0 2 7 , 8 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zespół niespokojnych nóg u 66-latki

Mam zdiagnozowany Zespół Niespokojnych Nóg.Parę lat trwa leczenie preparatem Aropilo w dawce 3mg/doba Madopar 125HBS 1kaps.Na te leki zaczyna reagować mój żolądek/nudności,zrywanie do wymiotów itp/ Czy jest jakiś inny lek którym możnaby zastąpić tą terapię/ bez leków nie wytrzymuję objawów,koszmar.Pozdrawiam.WB.
KOBIETA, 66 LAT ponad rok temu

Badania krwi - glukoza

Badanie glukozy we krwi jest bardzo ważne. Glukoza jest węglowodanem należącym do cukrów prostych i podstawowym związkiem energetycznym w naszym organizmie. Jej niedobór i nadmiar są szkodliwe dla naszego zdrowia. Sprawdź czy twoje wyniki są prawidłowe.

Paradoksalnie madopar może nasilać zespół niespokojnych nóg. Choroba jest wieloprzyczynowa i nie ma 1 leku. Lekarz musi zrobić szeroką diagnostykę i włączyć leczenie. Choroba jest na styku : 1. Zaburzeń gospodarki żelaza 2. Zaburzeń immunologiczny ch np dysbiozy jelitowej lub autoimmunologicznych 3. Neuropatii. Wit B12 thiogamma? 4. Infekcji. Borelioza Bartonelliza? ??

Specjalista chorób wewnętrznych. Członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Boreliozy i Chorób Odkleszczowych (ILADS). Specjalizuje się głównie w leczeniu przewlekłych infekcji oraz chorób odkleszczowych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy