Zapytaj lekarza

1 , 0 1 9 , 5 6 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zimne poty, rozdrażnienie i ból piersi po usunięciu płata tarczycy

Jestem 2 lata po usunieciu lewego plata tarczycy moje wyniki to TSH 0.22 F3 4.40 F4 12.7 biore thyrex 75mg i tyję jestem na diecie dlaczego ,dodam że męczą mnie zimne poty jestem rozdrażniona bolały mnie piersi ale od 2 miesięcy zażywam rigevidon i jest ok prolaktyna w normie czy powinnam zażywać pigułki i co robić proszę o rade
ponad rok temu
Lek. Paweł Baljon
77 poziom zaufania

Witam serdecznie. Nie ma przeciwwskazań do przyjmowania antykoncepcji w formie tabletek. Inną kwestią jest fakt zgłaszanych dolegliwości ściśle związanych z tarczycą. Warto wybrać się na kontrolę do swojego endokrynologa. Być może konieczna będzie modyfikacja dawki leku.

lekarz w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy