Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Złe samopoczucie, skoki ciśnienia a stosowanie plastrów antykoncepcyjnych

Witam.Mam 53 lata .Od 6 lat jestem na HTZ.Czuję się w miarę dobrze co pól roku wykonuję badanie usg narządu rodnego oraz piersi.Próbowałam odstawić plastry(systen seqin) ale po miesiącu uderzenia gorąca oraz skoki ciśnienia bardzo nasiliły się. Samopoczucie pogorszyło się bardzo,zdecydowałam się na ponowne stosowanie plastrów. Stosuję według wskazań połowę plastra i to wystarcza. Czy mogę zmniejszyć dawkę plastra do jednej czwartej?Jak rozsądnie odstawić htz? Endometrium 9 mm
KOBIETA, 54 LAT ponad rok temu

Czy wszystkie kobiety mogą być poddawane HTZ?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! W przypadku zamiaru odstawienia HTZ wskazana jest wizyta u ginekologa. Specjalista zaplanuje schemat redukcji dawki leku.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy