Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiana zachowania na smutek i płaczliwość

Witam. jestem dziewczyną, 22 lata.Jestem z moim chłopakiem od 2 lat.Od około roku dzieje się ze mną coś dziwnego.Z radosnej, wyluzowanej dziewczyny, stałam się smutna, zapłakana (czasem płaczę bez powodu i nie umiem się uspokoić) i zazdrosna. Moja samoocena jest fatalna. Czuję, że jestem beznadziejna.Prawie nie widuję się już ze znajomymi.Dodam, że od około 9 mies. biorę Dostinex na zahamowanie wydzielania się prolaktyny.Czy to może mieć jakiś związek czy po prostu mam beznadziejny charakter?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Poczucie pewności siebie

Witam, Być może pani smutek i płaczliwość jest związana z przestrojem hormonalnym. Dobrze byłoby o tym powiedzieć pani lekarzowi prowadzącemu, który przepisał ten lek, bo pewnie jest niedopasowany, skoro pani tak reaguje. To niestety częste zjawisko wśród kobiet biorących tego typu leki. Pozdrawiam

0

Witaj serdecznie. Proponuje udać się na badania do lekarza endokrynologa. Jeśli wykluczy podłoże somatyczne wtedy zostaje wizyta u psychoterapeuty :)

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy