Zapytaj lekarza

1 , 0 2 1 , 2 2 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiany skórne i przetłuszczanie cię cery po zakończeniu kuracji Aknenorminem

Po zakończonej kuracji Aknenormin moja skóra znowu zaczęła się przetłuszczać, a na twarzy zaczęły pojawiać się zaskórniki. Dermatolog przepisał mi Acnatac do stosowania na noc, a na dzień stosuję krem nawilżający. Niestety pomimo stosowania Acnatac skóra nadal mocno się przetłuszcza, co więcej pojawia się coraz więcej białych zaskórników, czasem małych wyprysków. W domu posiadam maść Skinoren. Czy mogę rano stosować Skinoren, a wieczorem Acnatac? Czy powinienem zrezygnować z nawilżania twarzy?
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Trądzik - jak prawidłowo dbać o skórę?

Nie do przecenienia sa w takiej sytuacji elektryczne szczoteczki do czyszczenia twarzy. Pomagają usuwać duzo wiecej zanieczyszczeń niz jesteśmy to wstanie zrobić w inny sposob. Ewa Rybicka

Absolwentka Akademii Medycznej i Podyplomowej Szkoły Medycyny Estetycznej.
0

Może Pan stosować na dzień Skinoren, choć powinien być stosowany 2 x dz. Ale przy wieczornym smarowaniu Acnatac'iem dawka wieczorna nie ma za bardzo sensu. Ważne jest, co podkreśla dr Rybicka, aby przed nałożeniem każdego z tych leków dobrze umyć i oczyścić twarz. Przy skórze przetłuszczającej się ważny jest element częstego oczyszczania jej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy