Zapytaj lekarza

1 , 0 1 8 , 7 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiany skórne u 40-letniej kobiety

Mam 40 lat/kobieta nigdy żadnych problemów trądzikowych,aż do obecnej sytuacji, zaczęło się od kilku krostek i zaczerwienienia przy brodzi a doszło połowy prawie twarzy, i moje pytanie czy to trądzik czy cos innego bo w moim wieku?zapisano mi dzis antybiotyk domelium i maść aksoderm oraz aknemycin prosze o poradę bo jestem bezradna, jak zaczne antybiotyk to jak długo mam brać?czy to właściwe leki? zaznacze że juz smaruje tylko kremem rozex, czy moge to łączyć?
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Witam proszę stosować leki i maści tak długo jak będą zmiany, lekarz powie Pani kiedy odstawić antybiotyk- zazwyczaj do 3-6 miesięcy się go bierze w zależności od stanu skóry i rodzaju krost.

Warto również do leczenia dołączyć peelingi medyczne.

Wieczorem proszę smarować skórę maściami na trądzik , rano rozex zastosować

Pozdrawiam

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy