Zapytaj lekarza

1 , 0 2 3 , 1 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiany w miesiączce po rozpoczęciu współżycia

Witam ;) Mam 18 lat, po tak zwanym '' pierwszym razie '' moje miesiączkowanie uległo zmianie, jest różne raz obfitsze, a raz jest to zaledwie 2 do 3 dni i w bardzo małych ilościach (współżyje z chłopakiem można powiedzieć prawie regularnie) . I moje pytanie tutaj czym jest to spowodowane ?
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Bóle owulacyjne

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam! Opisany stan może być spowodowany zaburzeniami hormonalnymi. Nie można wykluczyć innego podłoża nieprawidłowości. Wskazana jest wizyta u lekarza.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy