Zapytaj lekarza

1 , 0 2 0 , 4 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Żyły i czerwona żołądź a grzybica penisa

Witam. Miałem początki grzybicy na żołędziu i napletku. Przez półtora tygodnia stosowałem "Clotrimazolum" z słabymi efektami, po czym udałem się do dermatologa który zapisał mi "Travocort". Po tygodniu stosowania wszystkie objawy zniknęły. Moje pytanie brzmi czy w dalszym ciągu smarować miejsca napletku oraz żołędziu które były zarażone ponieważ w tych miejscach zrobiły mi się bardzo wyraźne żyły oraz cieniutka skóra. Żołądź jest miejscami czerwony. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam.
MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Rola stresu w łysieniu plackowatym

Witam, travocort jest o tyle niebezpieczny, że stosowany nawet kilka dni za długo może wywołać niepożądane objawy takie jak: ścieńczenie skóry i błony śluzowej oraz nadżerki. Dlatego radzę go jak najszybciej odstawić, zastosować okłady z borasolu 2xdziennie po 15 min i wrócić do clotrimazolu. W przypadku dalszych problemów zgłosić się do dermatologa. Pozdrawiam

Lek. med. Bartosz Pawlikowski jest specjalistą w dziedzinie dermatologii i wenerologii. Wiedzę i doświadczenie czerpał podczas nauki akademickiej oraz praktyki zawodowej w różnych polskich placówkach medycznych. Brał również udział w misjach zagranicznych. Aktualnie pracuje w Warszawie w Centrum Lasoterapii i Modelowania Sylwetki Elite.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy