Reklamy wprowadzające dzieci w błąd zachęcają je do zakupu niezdrowych produktów (WIDEO)

Według badań Instytutu Żywności i Żywienia nawet co piąty uczeń szkoły podstawowej i gimnazjum może mieć otyłość. Na te statystyki z pewnością mają wpływ reklamy adresowane do małych dzieci. Niestety maluchy wierzą mocno w to, co jest pokazywane w reklamie i przyjmują wszystkie treści jako prawdę. Takie informacje jak witaminowe cukierki lub czekoladowy krem idealny na śniadanie bardzo przemawiają do dzieci, które z chęcią wybierają takie właśnie produkty. Nawet jeśli rodzic tych produktów unika, dziecko i tak kupi je za swoje kieszonkowe. Eksperci uważają, że rodzice powinni zadbać o zdrowe drugie śniadanie dla swojego dziecka, przygotowując je samodzielnie w domu.

Polecane dla Ciebie

Pomocni lekarze

Szukaj innego lekarza

Komentarze

Wysyłając opinię akceptujesz regulamin zamieszczania opinii w serwisie. Grupa Wirtualna Polska S.A. z siedzibą w Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
    Ważne tematy